Wednesday, April 08, 2009

Dolazi Uskrs...ajmo staklenjaci!!!!!


Konačno sam dočekala priliku da ponovim Unine staklenjake, ali u Uskršnjoj verziji. Za Božić sam se oduševila, radila sam sa svojim osnovnim tijestom za keksiće, ali i sa tijestom za gingerbread keksiće i oduševljena sam izgledom obje vrste tijesta nakon pečenja jer odlično podnose staklo i zagrijavanje stakla, odnosno bombona na visokoj temperaturi u pećnici. I počelo je igranje, mališa je opet oduševljen, a kako voli bombone i kekse, ovo je za njega dobitna kombinacija, 2 u 1....Naravno štrik i kvačice su i ovaj put bili neizbježni....


Za tijesto vam je potrebno:
500 g brašna
200 g šećera
2 jaja
1 prašak za pecivo
250 g maslaca ili margarina

naribana limunova korica


Brašno prosijte s praškom za pecivo, dodajte narezani maslac ili margarin i rukama mrvite smjesu. Dodajte jaja i šećer, te limunovu koricu i zamijesite glatko tijesto, stavite ga u hladnjak na pola sata.


Razvaljajte, ali ne jako tanko ako ćete od te smjese raditi staklenjake i modlama vadite razne oblike i stavljajte na pleh sa pek papirom. Bombone, lizalice (ali ne one sa punjenjem) stavite u plastičnu vrećicu za zamrzavanje i batom za meso ih usitnite. Stavljajte u izrezane oblike keksića, što više to bolje, ali nemojte stavljati jako blizu ruba keksića, i nemojte štedjeti na bombonima.


Više i preciznije o samoj pripremi staklenjaka pogledajte ovdje kod Une64.

Pecite ih na 200 stupnjeva 10 minuta. Bombončići će se otopiti, a tijesto ne smije potamniti.
Keksiće ostavite da se ohlade i bomboni stvrdnu i pažljivo ih maknite sa pleha i stavite na čisti pek papir, najbolje ih je držati u hladnjaku.

Od istog tijesta sam radila i zečeke, mrkve i jaja, iscrtavala sam šećerom u prahu promiješanim sa sokom od limuna i raznim jestivim bojama za kolače.


Keksići mogu dugo stajati, a u njih možete stavljati začine po želji.



8 comments:

  1. Preslatko! A strik i kvacice kad ti vidim, svaki put se iznova odusevim! Super ideja!

    ReplyDelete
  2. genijalni su mi ovi staklenjaci...ja ih se spremam napraviti već sto godina pa nikako...uff :)

    ReplyDelete
  3. hehe, preslatko:) super su mi tvoje fotke "okupane suncem" :)))

    ReplyDelete
  4. Vrednice!
    Preslatki su keksici, ne znam koju slicicu pre da gledam.

    ReplyDelete
  5. Uvak mastovita i kreativna!!!Jaco ostavila sam ti nagradu na mom blogu.Ako hoces uzmi je!

    ReplyDelete
  6. hvala cure:)
    Vera hvala ti puno!!!!

    ReplyDelete