Monday, December 07, 2009

My very first Bake Sale

Evo, i moj prvi Bake Sale koji se odrzao 04.12. 2009. prošao je i više nego uspješno. Svrha Bake Sale-a je bio Fond raise za dočasničku organizaciju u NATO bazi u kojoj moj D. radi. Poziv predsjednika dočasnika sam objeručke prihvatila (naime predsjednik je moj D:)))), iako ni sama nisam znala da li ću uspjeti ispeći 15, većinom kremastih kolača i torti u takoreći dva dana, jer svi moraju biti svježi, a i morali bi pristojno izgledati. To ne bio bio problem da se može početi sa pripremom tjedan dana ranije, ili da se radi o suhim kolačima ili keksićima, ali kako su traženi većinom kremasti kolači, nije mi baš bilo svejedno, i do samog kraja nisam vjerovala da ću uspjeti. Žao mi je što fotke nisu bolje, ali ja nisam imala vremena za fotkanje niti na Bake Sale-u, a kamoli kod kuće:)) pa je ovo sve sto imam sto se tice fotki.

Kako sam za Bake Sale znala mjesec dana unaprijed, odmah sam napravila popis kolača i namirnica, kako bih napravila troškove i krenula u akciju. Kad smo moj mališa i ja došli na blagajnu, ljudi su nas čudno gledali sa kilogramima čokolade u košari, maslaca, brašna, šećera, a mislim da su se prenerazili kad su vidjeli da stavljam 80 jaja na kasu. Uglavnom, u kolicima nije bilo ništa što je trenutno jestivo, osim čokolade. Kad sam radila spisak koje ću kolače raditi, nisam baš mogla raditi sve po svojoj želji, nego sam morala paziti da to budu oni koji će moći stajati ako ih napravim dva dana prije, računajući da neki i trebaju prenoćiti u hladnjaku, pa uzeti u obzir da još uvijek izgledaju barem približno onako kako izgledaju isti tren kad se ispeku. I što je najvažnije da nikoga ne boli trbuh nakon svega:) I naravno, ne raditi kolače koje nikad nisam radila dosada, jer je u takvim situacijama, baš kad nešto treba katastrofa zajamčena. Što se tiče torti, izbor mi je bio jako jednostavan,
Brankin Mud Cake, moja tortica od čokolade i vanilije, to mi je jedna od mojih omiljenih torti za koju mi narudžbe pršte, zatim jedna čokoladna torta za koju nemam postavljen recept ovdje, ali je jako fina i pravi je čoko bum sa kremom od žumanjaka koji se kuhaju na pari, čokoladom i maslacem, zatim obična jogurt torta sa višnjama, torta sa bijelom kremom od maslaca koja se kuha, a u kojoj su bile mandarine, između dvije prhke kore. Iako mrzim raditi čupavce ipak sam se odlučila napraviti ih jer mogu stajati, dekorativni su i jako fini. Koristila sam Masaterin fenomenalan recept i za njima je bila prava pomama, napravila sam ih oko 50 komada.

Slijedi legendarna baklava koju sam radila po receptu moje prijateljice Sabire, već sam ju radila prije i moram reći da je ovo jedan od najboljih recepata za baklavu. Ovaj Newyorski cheesecake je često na našem stolu, pa sam se i za njega odlučila, baš zato jer je to tražena roba, a i može stajati koliko je meni bilo potrebno. Dalje slijedi savijača sa jabukama i savijača sa sirom, predobri čokoladni muffini, punjeni i premazani čokoladnom kremom, svaka tura dupla sa drugačijim čokoladnim frostingom, tamna rolada sa čokoladnom kremom od žumanjaka, i svijetla rolada sa čokoladnom parfe kremom i munchmallow. Pošto se Bake Sale trebao održati u četvrtak, u ponedjeljak mi je bilo prerano za započeti sa pečenjem, jer nisam htjela da stoje duže nego je potrebno, pa sam u ponedjeljak navečer ispekla biskvite za sve torte, uključujući i dve prhke kore.
U utorak ujutro moja mala tvornica je započela sa proizvodnjom. Malo je reći da sam pala s nogu....Iako sam se dobro izorganizirala, imala sve potrebne namirnice, i sve je teklo po planu taj dan, imala sam osjećaj da sam cijeli dan provela kopajući krumpire na nekom velikom posjedu (mislim da bi to bilo lakše). Rezultat navečer: gotovih 8 kolača!!!! Dakle, napravila sam 4 torte, čupavce, dvije rolade i muncmallow. Još samo 7!!! Kako sam sva bila hiperaktivna od toliko unesenog šećera (od lizanja svake zdjele), krenem raditi Brankin Mud cake, jer je stvarno jednostavan i mislim si, super, jedan manje danas, oko njega nema puno posla, a idući dan samo stavim ganache i to je čas posla. I sve izmiksam stavim peći, malo sjednem odmoriti, vratim se u kuhinju i imam što vidjeti!! Sav mi je procurio kroz kalup u pećnicu, lijepo se sve zapeklo, a mene zapuhnula oblačina dima. To je bio znak da se maknem iz kuhinje jer sam stvarno već bila toliko premorena da nisam primjetila kad sam kuhala kavu za mud cake, da nisam promijenila uložak na aparatu i umjesto kave je iscurila smećkasta voda, a tko zna što sam još krivo izmjerila, jer je recept savršeno dobar. Dakle, još jedan dan i samo 7 kolača koji ne zahtijevaju puno muke. U srijedu ujutro se probudim i nastavljam po planu, zove me D. i kaže da se termin pomaknuo za dan kasnije zbog renoviranja restorana.. Uopće nisam bila sretna, jer sam se zalaufala i htjela s tim što prije završiti i jer znam da me na Bake Sale čeka još par sati prodavanja, ne sama, ali svejedno. I sad sam znala, imam još jedan dan, sad ću se opustiti i više mi se neće dati....No dobro, što je, tu je...Više me je brinulo što će ti kolači stajati dan duže. Taj dan sam odmarala, otišla na frizuru (kosa mi je mirisala na zagorjeli Mud cake), malo kafenisala i navečer napravila Mud cake (vrlo uspješno), razvezli torte i kolače kod prijatelja u hladnjake, i ostatak večeri proveli kod kuće na novoj igrački našeg mališe, karaokama (mislim da smo se nas dvoje više oduševili karaokama nego on). U četvrtak sam krenula dalje, prva na redu baklava, koju sam zaboravila izrezati prije pečenja:)))) (koncentracija je već blago popustila), ali ako vam se to dogodi i skužite nakon pola sata pečenja, ne brinite, izvadite ju, narežite i vratite u pećnicu, rezultat isti! Cheesecake sam radila dan ranije, ali ga nisam brojala pod uspješne jer mi se raspuknuo, a radila sam ga već puno puta, ali sam zaboravila da je recept s greškom i da uvijek smanjim količinu sira za 100 grama i nema pucanja. Dakle i cheesecake gotov. Nastavljam dalje sa savijačom od sira i savijačom od jabuka. Muffine ostavljam za petak ujutro, jer su oni ionako najbolji kad su svježi. Zadatak ispunjen, sad samo čekamo idući dan da vidimo kakva će biti prodaja. U petak se dižem rano ujutro, pečem i mažem muffine, spremam sebe, D. sprema mališu koji je uzbuđen jer će prodavati kolače i biti blagajnik i moja desna ruka (pogledajte kolaž od 4 slike). I krećemo nakrcanim autima. Dolazimo, slažemo stolove, stavljamo moje vizitke i na svu sreću svi kolači su sretno stigli, prodaja je bila i više nego uspješna, sve torte su nestale u roku od pola sata, a mislim da je savijača nestala brzinom vjetra kao i čupavci(troje nas je istovremeno prodavalo kolače), mališa je bio zadužen za lovu i stavljanje čupavaca i muffina na tanjure, (skroz se uživio u ulogu), a atmosfera je bila fenomenalna. A što je najvažnije svi su bili oduševljeni kolačima, tako da sam imala dobru samopromociju, a i narudžbe već stižu. I od 15 kolača samo dva nisu uspjela iz prve, ali su savršeno uspjeli u drugom pokušaju, i moram priznati da sam presretna kako je sve završilo, jer sam bila poprilično skeptična (vjerujem da nisam bila jedina:))) što se tiče količine kolača i toliko vremena. Treutno mi ne pada na pamet neko vrijeme uključiti pećnicu:)))
Kao znak zahvalnosti za pruženu potporu od Other Ranks Association uručen mi je Certificate of Appreciation koji trenutno visi na zidu moje kuhinjice:)))

Pozdrav svima koji su stigli do kraja posta:)))

27 comments:

  1. Congratulations, you have done a realy great work :)I am sure everything was perfect :)

    ReplyDelete
  2. Stvarno, skidam kapu. Puno posla za kratko vrijeme i puno prekrasnih kolača! Čestitam!

    ReplyDelete
  3. Svaka ti cast draga moja... sve to odraditi sama... ma svaka cast...odusevljena sam... sve ti izgleda super i jako mi je drago da je sve super proslo... I da, cestitam :)

    ReplyDelete
  4. Svaka čast!! Pročitala od a do ž, nasmijala se i nadivila !! Btw hvala na isprobanom receptu za čupavce ;) i čestitke na uspješno izvršenom zadatku !!!!

    ReplyDelete
  5. Skidam kapu, tim prije što znam o čemu pričaš!
    Odličan izbor si napravila i kolači ti prekrasno izgledaju, a da nisi imala snage ni prilike fotkati, to ti isto tako vjerujem
    Ja sam se svojedobno bavila cateringom, pa kad slične situacije zaredaju vikend za vikend već stvarno padaš s nogu. Najveći zalogaj u jednom navratu, a to sam već negdje spomenula mi je bila količina od nekih 500-tinjak mignonna, a njih svakog imaš najmanje 5 puta u ruci, ako i preskočimo činjenicu da ih negdje treba uskladištiti do trenutka isporuke....
    A digresija na ono posjedali u auto i potrpali kolače....imala sam narudžbu za tortu Mini Maus, a nisam imala kalupa i nacrtam ja nju i nekako ispečem posebno glavu, posebno uha i spojim i ukrasim.....a tortu treba dostaviti negdje pod Sljeme i već onako umorni oboje( muž i ja), jer bilo je još i slanih detalja koje sam radila u zadnji čas, kanapea i hrenovčica u lisnatom i sl., tortu neoprezno stavimo u gepek.....imali smo što vidjeti kad smo ga otvorili.....glava na jednoj strani, uha svako na svojoj.....katastrofa :(, ženi oči pune suza, ja sam doduše ponijela nekakav pribor za prvu pomoć, ali .....:(
    Brzo nakon toga sam ostala trudna s Timnom i nakon porodiljnog se više nisam imala snage odlučiti ponovo. To je, tko nije probao teški fizički posao, ako radiš sam i nemaš ekipu iza sebe i na kratke staze može, ali dugoročno, vikend za vikend......jok!
    Još jednom čestitke!
    Odlično ti je sve ispalo i drago mi je da je uspjelo!

    ReplyDelete
  6. Ja ne mogu da verujem da je ovo moguće!
    Totalno sam u šoku!
    Ja sam jednu trtu pravila dva dana, a pripremala se nedelju dana :))))
    Cestitam ti, i zelim puno uspeha nadalje!

    ReplyDelete
  7. Fenomenalno!!! Moje čestitke, super si ti sve ovo sredila.
    Samo... ne mogu da izdržim a da ne kažem da mi od svih ovih slatkiša i đakonija najslađe izgledaš ti :))))

    ReplyDelete
  8. Čestitam! Svaka ti čast! Oduševila si me totalno Uvjerena sam da je sve bilo fenomenalno!

    ReplyDelete
  9. Sve je predivno uradjeno.Ti si prelepa mlada zena.Sjajan si odabir recepata napravila i čestitam ti na uspehu!

    ReplyDelete
  10. Svaka čast i moj duboki naklon. Meni ovo zvuči ko nemoguća misija. Moj odnos prema pravljenju kolač je vrlo sličan Majinom. Jednu tortu radim na tanane dva dana i onda nakon toga kukam kako sam mrtva umorna. :)
    Svi kolači izgledaju predivno i uopće ne sumnjam da su bili hit. :)
    Želim ti još puno uspješnih prodaja i narudžbi. :)

    ReplyDelete
  11. Sad vidim da te definitvno znam :))))))

    A za kolače skidam kapu , svaka čast ...

    Mislim da bi na pola posla poludila i digla ruke od svega :)

    ReplyDelete
  12. ajme meni...svaka čast, bez riječi sam i neopisivo mi je drago da ti je sve upjelo kako treba, meni isto treba dva dana da napravim jednu tortu, a kad se zamislim da si ti napravila svih 15 kolača....ma svaka čast, skidam kapu i želim ti puno puno uspjeha u daljnjem radu!! a možda i kakvu kuharicu u dogledno vrijeme?! :))))

    ReplyDelete
  13. Draga Jasenka, naprosto ti se divim. Toliko energije uložene u planiranje, spremanje, prodaju, to je za svaku pohvalu. Izbor kolača je stvarno reprezentativan , sve je vrlo, vrlo fino. Tortice su fenomenalne, uključujući i cheesecake (obožavam ga, a spremam ga po receptu newyorškog Juniors-a).
    Ja sam u subotu prisustvovala jednom „bake sale“, prodaji kolača u za pomoć fondaciji za borbu protiv raka debelog crijeva. Upute su bile da se prave zdravi kolači i ja sam kupila neke fenomenalne muffine od heljdinog brašna sa orasima, grožđicanma i crnom čokoladom. Svi ponuđeni kolači i keksići su bili primamljivi, ali ove muffine ću morati sama napraviti. Inače volim takve događaje i ako sam u prilici učestvujem, ali samo kao kupac.

    ReplyDelete
  14. Draga moja, možeš slobodno promijeniti ime u Wonderwoman!
    Sve izgleda prekrasno.
    Nevjerojatno je što si uspjela ostvariti u tako kratkom roku i to tako uspješno.
    Normalno je da se sad osjećaš "praznom" i ne želiš uključiti pećnicu, ali sigurno će ti se vratiti volja za par dana kad se oporaviš.

    ReplyDelete
  15. Wooow, zadivljena sam...draga moja, ovo je bio poduhvat i po, i dobro znam koliko je samo stresno razmisljati hoce li sve dobro uspeti...ti si sve fenomenalno odradila, i sada malo predahni i uzivaj u divnom osecaju uspesnog zavrsenog posla, punooo poljubaca saljem!;)))

    ReplyDelete
  16. kako je bilo lijepo čitati ovaj post... svaka ti čast na ovakvom poduhvatu, rijetki bi to mogli, ali za svrhu za koju je bilo namijenjeno, svakako se isplatilo :) čestitam i divim se! :) p.s. ne mogu vjerovati da pored ovakvih kolača i keksića koje znaš praviti da možeš biti ovako mršava ;)

    ReplyDelete
  17. Predivan post, i svaka čast. Ja mislim da ne bih to mogla izdržati i napraviti, te zato se tebi divim još i više.

    ReplyDelete
  18. hvala vam cure puno:)))
    hvala maslincice, snjezo, hvala:)))
    Gago:))) zacrvenih se:)
    Vera, Vali hvala vam puno:)
    Masatera, nema na cemu, cupavci su zakon:) Tadeja, svaka cast na 500 mignona, ja mislim da to ne bi mogla :)) A sto se tice mini mausa, bas si me nasmijala:))
    Majo, Andrea:))))))) he he, to vam se samo cini da ne bi mogle, kad jednom krene...:)
    Ina, Eoc thank you:)
    Shangri, onda se sigurno znamo, jos samo da povezem tvoj lik i djelo:)
    Marigold, hvala ti....cisto sumnjam za kuharicu:)))
    Selma, hvala ti, istina je da sam se naradila, ali sad kad je proslo kao da nije ni bilo, jedino sto nemamo nista slatko u hladnjaku od tada:)))
    Dajan, hvala ti puno:)
    Mignonncice, hvala ti, pusa!!
    Josipa:))) hvala ti.
    Hvala jubistacha:)

    ReplyDelete
  19. bravo draga, ne mogu vjerovati kako si sve uspjela srediti tip-top, ja kao i maja, za jednu tortu se pripreman sedmicu dana, i u tom roku se umorim hahahaha, u tebe je savladavanja problema bez prepreka, sjajno i bravo.............mure, kiss

    ReplyDelete
  20. Oh trebalo je sve ovo napraviti. Cestitke Jasenka, sve izgleda odlicno. Da mi je samo da sam jos po koji kolacic mogla da probam.
    Ljudi su se garantovano nauzivali :)

    ReplyDelete
  21. Čestitam! I svaka čast!

    I moram da se složim sa Gagom - fenomenalno izgledaš! :*

    ReplyDelete
  22. Za ovo ti svaka čast i moje najiskrenije čestitke !!
    ja uspjehom smatram kada u tjedan dana napravim 3-4 vrste keksića i onda se sa time naokolo hvalim :-) , a ovo napraviti i još ovako dobro i lijepo zaista treba znati i umjeti. Jako mi je drago što je sve skupa bilo humanitarno i što si u ovome sudjelovala.
    Pozdrav i čestitke tebi, mališi i D.
    :-))

    ReplyDelete
  23. mure:))) hvala ti:)
    Ljiljo, znas da su uzivali:)))))hvala ti!
    Marija, hvala ti:))
    Branka:))hvala ti puno i otpozdravljamo svi troje:))

    ReplyDelete
  24. Cestitam!!!
    Ti si pravi profesionalac!!!kolace pecem vec dugo (to mi je bio jedini prihod kad sam dosla u Au),tako da sada znas kako je bilo meni,sada je to moja svakodnevnica !!
    Cestitam jos jednom,jako mi je drago ,za tebe !!!!:))

    ReplyDelete
  25. Svaka cast netherlandice, mada ne verujem da je iko sumnjao da ces sve to i postici sa tim zlatnim rukama :)
    Cestitam ti na tom divnom sertifikatu!
    Btw, izgledas super, kako li je tek kad nisi izmorena? :D :D
    Pusa i sve najbolje :*

    ReplyDelete
  26. Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    ReplyDelete