Monday, October 26, 2009

Juha od bundeve/Pumpkin soup

ENGLISH VERSION BELOW
Još jedan recept za ovomjesečnu igricu na temu bundeve koju je zadala Gaga. Juha je ispunila sva naša očekivanja, ukusna, gusta i zasitna da može poslužiti i kao samostalan obrok. Potrebno vam je:

2 žlice maslinovog ulja
1 veći luk ili dva manja sitno nasjeckana
2 mrkve sitno nasjeckane
1 žličica djumbira u prahu
pola žličice muškatnog oraščića
sol, papar
500 ml vode
370 g pirea od bundeve
100 ml kiselog vrhnja

Na srednjoj vatri u većoj posudi na maslinovom ulju dinstajte luk i mrkvu, dok lagano ne pozlate. Povremeno promiješajte i dodajte vodu, pire od bundeve, sol, papar, djumbir i muškatnii oraščić. Pustite da zakuha pa smanjite vatru i kuhajte dok mrkva ne omekša, povremeno promiješajte. Smjesu izlijte u multipraktik i dobro promiksajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu. Vratite smjesu na vatru, dodajte kiselo vrhnje, promiješajte i ostavite na laganoj vatri da prokuha.""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
PUMKIN SOUP
2 tablespoons olive oil
1 big sliced onion or two small
2 carrots, cut into small pieces
1 teaspoon ground ginger
1/2 teaspoon ground nutmeg
salt, pepper
500 ml water
370 g pumpkin puree
100 ml sour cream

In a large saucepan, cook onion and carrot, in hot olive oil over medium heat until vegetables are golden, stirring occasionally. Stir in water, pumpkin puree, salt, pepper, ginger and the nutmeg. Bring to boiling and then reduce the heat. Simmer until carrot is cooked, stirring occasionally. Pour the mixture in a food processor and mix well until smooth. Return all of the mixture to the saucepan, add sour cream and mix. Heat soup over medium heat, stirring occasionally until hot.

12 comments:

  1. predivna je! jako mi se sviđaju sastojci, jedino mi đumbir nikad ne bi pao napamet, ali zato imam tebe kao nepresušan izvor ideja :) jedva čekam subotu pa da ja napravim svoju juhicu od bundeve :)

    ReplyDelete
  2. Baš lepo izgleda. Baš mi je drago da sam sad nakupila recepte sa bundevom, taman mi je juče jedna stigla iz sela.

    ReplyDelete
  3. Predivno izgleda,prekrasne činijice!

    ReplyDelete
  4. Ova juha izgelda jako, jako privlačno, a ja sam tako krepana od današnjih aktivnosti i zagrebačkog sivila da bi mi jedna ova zdjelica sad došla ko lijek!

    ReplyDelete
  5. ovako pravim i ja,ali bez orascica i jos kruh premazem masl.uljem,pa ga uvaljam sa obje str. u parmezan sir i zapecem na suhoj tavi...predivno !!!samo jos da kazem da moja djeca ne vole jesti ovako guste juhe,ali ...ja stavim u dublje salice i dam im siroku slamcicu,pa se takmice tko ce biti prvi :))..popiju sve !!!;)

    ReplyDelete
  6. Jako volim juhicu od buce, a posebno mi se svidja sa mlijekom od kokosa. Prekrasne slike!

    ReplyDelete
  7. Ta bundeva je stvarno čudo!
    Da nešto tako.....khmmm ;), može tako DOBRO izgledati, nikako se s tim pomiriti :)
    Odlične fotkice!

    ReplyDelete
  8. Juhica mi je predivna sa tim zanimljivim dodacima đumbira i muškatnog oraščića.
    Slike su prelijepe.

    ReplyDelete
  9. Volim juhu od bundeva, prekrasne su slike.

    ReplyDelete
  10. Kako si je lepo napravila, pozelala sam da u ruci drzim kasiku :))

    ReplyDelete
  11. odlično zvuči kombinacija sa đumbirom i muškatom, a bome i izgleda fenomenalno :)

    ReplyDelete