Thursday, February 25, 2010

Kiwi granita

ENGLISH VERSION BELOW
U zadnje vrijeme sve manje i manje pečem kolače, torte i ostale slatke napasti. Ono što mi naruče odradim, i onda mi se nekako više i ne da, a i jedan od glavnih razloga je i taj da smanjim masnoću u krvi koju vučem već par godina, točnije 5, mislim da sam ju dobila kad se moj mališa rodio. Ljudi su uglavnom u šoku kad im kažem da imam masnoću, ali masnoća zaista nema nikakve veze niti sa godinama niti kilažom. Sve bi bilo u redu da sam karakter, ali kad ne mogu gledati u slatko, a da ga ne stamanim. Dovoljno je napisati da kolače jedem za doručak, a ne za desert...A kako slatkog u kući uvijek mora biti (kad nema onda se bune), napravim nešto brzo, lagano i ukusno tipa panna cotte i raznoraznih mousseva. Granitu se spremam napraviti već neko vrijeme, zapravo od prošlog ljeta:) i konačno je došla na red i to po zimi, ali bolje ikad nego nikad...Mi ionako uvijek u zamrzivaču imamo nekoliko vrsta sladoleda i po ljeti i po zimi. Potrebno vam je slijedeće:

4 kivija
50 g šećera
120 ml vode
2 dl Waldmeister sirupa (zeleni sirup na biljnoj bazi, postoji i od malina, njemci ga miješaju s pivom, može se kombinirati s običnom i mineralnom vodom, mlijekom, sladoledom, pudingom i za raznorazne koktele i napitke)

Kivi izmiksajte štapnim mikserom. Vodu i šećer promiješajte, stavite da smjesa prokuha i da se sav šećer otopi. Maknite sa vatre i ostavite da se skroz ohladi. U ohlađeno dodajte pire od kivija i Waldmeister sirup. Sve dobro promiješajte, smjesu prelijte u nisku staklenu posudu, stavite ju u zamrzivač na dva do tri sata, a svakih 20-tak minuta granitu promiješajte vilicom da se ne bi stvorili komadi leda, i da bi dobili male sitne kristaliće. Kad je granita gotova, i dalje ju svako malo promiješajte vilicom.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
KIWI GRANITA
4 kiwis
50 g sugar
120 ml water
2oo ml
Waldmeister syrup (green herb syrup, there`s also raspberry syrup, Germans mix it with the dark beer, you can serve it with soda or regular water, milk, ice cream, pudding, cocktails....)

In a food processor or blender mix kiwi. Combine water and sugar in a small saucepan and bring to a boil. When the sugar is totally dissolved, remove from heat and allow to cool. Add kiwi puree and waldmeister syrup, mix well. Pour the mixture into a shallow glass dish and place in the freezer for 2 to 3 hours, mixing with a fork every 20 minutes until it forms ice crystals.

18 comments:

  1. Joj kako su lepe i osvezavajuce fotke :)

    ReplyDelete
  2. Simply love these photos! Love the simple but elegant styling and the color of the granita. Hugs! :)

    ReplyDelete
  3. Koje boje! Baš zovu na griz! Čim još malo zatopli, probam s nečim!

    ReplyDelete
  4. Wow - look at the color, it's gorgeous!!!!!

    I love Kiwi - will have to bookmark this one!

    :)
    ButterYum

    ReplyDelete
  5. uuuu, koja boja! fenomenalno!! Granitu još nisam probala, ali sigurna sam da bi mi se svidjela. ovaj sirup doduše teško da ću tu kod nas naći...a probala bih baš s malinom...zvuči mrak :)

    ReplyDelete
  6. Joj, boje!!! Božanstveno!
    Nikada probala a i meni bi takvi slatkiši godili. Ali, taj sirup?

    ReplyDelete
  7. Ja se nadam da ćemo ovo ljeto napokon na Siciliju na odmor pa da isprobam te njihove famozne granite o kojima mi muž priča već godinama ("čekaj da odeš na Siciliju, pa ćeš onda znati što je prava granita!"). Ali do tad, isprobam nešto i sama. Ova je boja prava proljetna. Prekrasno izgleda.

    ReplyDelete
  8. Maslinka, hvala:)
    Ina, thank you:))
    Tadeja, hvala ti! Boja je intenzivna zbog tog sirupa, inace bi bila bljedunjava, kad bi se samo pomijesalo s vodom.
    Butter Yum, thank you:)
    Monika hvala ti:) Niti ja jos nisam probala s malinom, ovaj zeleni me je vise privukao zbog boje :) Inace ovaj sirup je poprilicno sladak pa se moze i smanjiti kolicina secera u graniti.
    Snjezo, moze i bez sirupa, ali onda ne bi imalo takvu intenzivnu boju.
    Dajana, hvala ti i javi kakve su njihove:)))

    ReplyDelete
  9. Divno izgleda i mene je boja privukla a sto je najbolje fat free dessert :))))

    ReplyDelete
  10. Ma da to da masnoća u krvi ima veze s kilažom je čista glupost. Predrasuda.
    Nadam se da ćeš iskontrolirati problem i da će sve biti ok. :)

    Granita je naravno predivna kao, uostalom, sve što izađe iz tvoje stvaraonice. :)
    Sve je tako lijepo usklađeno i složeno da je pravi užitak za oči. :)

    ReplyDelete
  11. Ovo možemo i mi vegetarijanci! ;-) Mora se probati jer i sastojcima i izgledom obećava svežinu, energiju, zdravlje...

    ReplyDelete
  12. jako lijepo izgleda, prekrasno ! osvježavajuće, predivne fotkice. Ja nisam ljubitelj kiwia, to je valjda jedino voće koje me baš ne privlači, ali kada vidim nešto ovako probala bih sigurno :))

    ReplyDelete
  13. ajme ljepote... kakve fotke...


    ps
    i ja imam masnoću u krvi heh.. nikako je se rješiti

    ReplyDelete
  14. Predivno izgleda,ovo se definitivno mora probati!

    ReplyDelete
  15. debljina odnosno pretilost je svakako rizični faktor za povišen kolesterol, ali ne znači da ga i mršaviji ljudi ne mogu imati... nadam se da ćeš uspjeti sniziti masnoću na željenu razinu :) fenomenalno izgleda ova granita, tako lijepa proljetna boja :)

    ReplyDelete
  16. Wow koja boja. Slike su fenomenalne.
    Eh, i ja rijetko pravim slatko iz vise razloga :-)

    ReplyDelete
  17. Kakva boja! Kakav stajling! Svaka cast!

    ReplyDelete
  18. Beautiful photos! I have four kiwis that need to be salvaged. This is an excellent idea. Thanks for sharing!

    ReplyDelete