Friday, January 29, 2010

FBI - Voće i povrće

Ovaj mjesec smo istraživali predivan blog Voće i povrće. Iako osobno ne poznam Andreu, nakon nekih njezinih komentara, krasnih i zanimljivih postova, te lijepih slika, stekla sam dojam da se radi o jednoj inteligentnoj, dragoj i zanimljivoj osobi. Na njezinom blogu svi su mi recepti zapeli za oko, i zapravo svi mi se jako svidjaju. Žao mi je što nisam uspjela isprobati više recepata, ali sigurna sam da ću ih sigurno još nekoliko napraviti i izvan ove igrice. Ove recepte sam isprobala čim je Andrein blog izabran u igrici, ali nažalost nisam ih stigla objaviti skroz do zadnjeg časa.
Svinjski file u marinadi od senfa i aceta balsamica nam se jako svidio, nisam očekivala da će ga i mališa jesti zbog kombinacije octa i senfa, ali je s guštom pojeo cijeli komad. Svinjetinu u stvari rijetko pravim, i uvijek mi se postupak svede na isti način, tako da mi je ovo bilo jako ugodno iznenađenje i sigurno će se ovaj recept zadržati u mojoj kuhinji.

Juha od brokule s gorgonzolom nam je bila prefina, pogotovo mom dragom. Odlicna je!


Na ovom receptu za
kremšnite ti se posebno zahvaljujem, jer mislim da je ovo prvi put da nismo jeli kremšnite sa žlicom. Recept je odličan, kremšnite prefine i definitivno je ovo za mene jedini recept za kremšnite od sada.

Keksi od bijele čokolade i oraha su također bili preukusni. Meni su ispali sasvim drugačiji od Andreinih, ne znam zašto, jer sam sve isto radila. Smjesa mi je bila čvrsta, pa sam dlanovima oblikovala kuglice i nije bilo potrebe za žlicom. Sve u svemu, jako su fini.

Muffini sa nadjevom od sira su mi malo popucali, malo je iscurio nadjev, ali to naravno ništa nije promijenilo na njihovom okusu. Bili su predobri:)

16 comments:

  1. Jasenka ja sam oduševljena svime! :)
    Prekrasno sve izgleda, hvala ti što si isprobala recepte i drago mi je da ste zadovoljni. :)

    Svinjski file je malo žešće jelo tako da sam posebno ugodno iznenađena što se i mališi svidjelo. :)
    Od kad sam otkrila ovaj recept za kremšnite ni ja ne koristim više ni jedan drugi.
    Za kekse si u pravu, smjesa se definitivno može oblikovati i u kuglice. Ja sam više iz lijenosti grabila nepravilne hrpice žilicom i zato su moji ispali puno ružniji. :)
    Muffini meni uvijek popucaju ali ja to baš volim. Popucali su mi punu šarmantniji. LOL
    Tvoji mi izgledaju baš super s ovim sirom koji je iscurio. :)

    Hvala ti još jednom na povjerenju i drago mi je da si zadovoljna. :)

    ReplyDelete
  2. Predivno je sve,kekse moram i ja praviti.neznam da li si videla,radila sam tvoje florentince,genijalni su!

    ReplyDelete
  3. Krasan post, sve je super, ja sam toliko toga odabrala, da sam morala od nekih stvari odustati jer nisam sve stigla!
    Fotke su ti krasne!

    ReplyDelete
  4. Sve je odlično, čestitke. Ja sam ta kekse stavila na popis prije nego sam pročitala Andrein post, a onda odustala jer Andrea piše o problemima sa tim keksićima i kako nije bila oduševljena okusom.

    ReplyDelete
  5. sve je fenomenalno! pogotovo mi se svinjski file sviđa...i ja sam ga planirala isprobati ali jednostavno nisam stigla...

    ReplyDelete
  6. Sad sam gladna :) Mislila sam da pravim nesto drugo, al sad se ozbiljno razmisljam o ovom svinjskom fileu.

    ReplyDelete
  7. vidis, napravis listu i onda opet otkrijes neke recepte koje nisi zapazio... ne znam kako je to moguce ali se dogodi...:))) sve si krasno pripremila. ona svinjetina izgleda tako fino da cu ovih dana kupiti komad i napraviti jelo.:))) kazes da je malisa jeo... onda ce sigurno i moji...:)))

    ReplyDelete
  8. e, da, krempite su i nas odusevile. prave su i jako ukusne.:))))

    ReplyDelete
  9. kako si bila vrijedna. sve super izgleda. i fotke naravno

    ReplyDelete
  10. Jasenka, sve izgleda fantasticno :)

    ReplyDelete
  11. Draga moja, bas sam uzivala citajuci tvoj post, sve je divno napravljeno...meni je zao sto nisam stigla da isprobam jos neki Andrein receptic, mada sam ih odstampala nekoliko, ali doci ce vec na red za probu!;))) pozzz

    ReplyDelete
  12. Slike su ti prelijepe. Kremsnite izgledaju fantasticno, moracu ih i ja probati nekada:)

    ReplyDelete
  13. sve izgleda prelijepo, ali posebno moćno izgleda ovaj svinjski file... boja je prekrasna! a muffini mi izgledaju kao neke loptica, baš su simpa :)

    ReplyDelete
  14. A kako se dobija pozivnica za citanje tog bloga 'voce i povrce'? Bas bih volela da probam kremsnite :)

    ReplyDelete