Friday, January 15, 2010

Salata od svježeg lososa / Fresh salmon salad

ENGLISH VERSION BELOW
Nakon teške blagdanske hrane uvijek dobro dođu razne osvježavajuće salatice, a najbolju salatu s lososom pravi moja prijateljica Željka od koje sam i "posudila" ovaj recept. Losos mi je među omiljenijim ribama, a ovu salaticu bi mogla jesti svaki dan. Brzo se priprema, potrebno je samo nekoliko namirnica, a varijante su beskonačne. Potrebno Vam je slijedeće:

200 g tanko izrezanih fileta svježeg lososa
125 g rikule

DRESSING
sok od 2 limuna
4 žlice extra djevičanskog maslinovog ulja
par kapi soka od narandže
pola žličice šećera
1/4 žličice soli

i još....
200 g mini rajčica
125 h mozzarelle
kapare
masline

Rikulu operite, osušite i poslažite na pladanj. Filete lososa narežite na male komade i poslažite po rikoli. Iscijeđeni sok od jednog limuna prelijte preko lososa i rikole.
Za dressing iscijedite sok od drugog limuna, dodajte mu maslinovo ulje, šećer, sol, par kapi soka od narandže i dobro promiješajte. Rajčicu i mozzarellu narežite i poslažite na pripremljenu salatu. Po želji dodajte masline i kapare i sve prelijte pripremljenim dressingom. Rashladite i poslužite.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
FRESH SALMON SALAD
200 g fresh salmon, thinly sliced
125 g rucola salad
DRESSING
4 tablespoons extra virgin olive oil
juice of 2 lemons
few drops of orange juice
1/2 teaspoon sugar
1/4 teaspoon salt
....and
200 g cherry tomatoes
125 g mozzarella cheese
olives
capers
Wash and drain rucola and arrange on serving plate. Cut the salmon into small pieces, and arrange on rucola. Drizzle salad and salmon with juice of one lemon. To make dressing, combine the oil, lemon juice, orange juice, sugar and salt in a bowl and whisk. Slice the tomatoes and mozzarella cheese, and arrange on salmon. Add olives and capers. Drizzle the dressing over salad, chill and serve.

20 comments:

  1. Auuu, kakve si fotke napravila... Rukola je vrlo fotogenicna, osim sto je ukusna :) Svezeg lososa nisam nikad jela, jednom probala dimljenog. Nesto mi se obrve same krive kad pomislim da jedem sirovu ribu, ali ko zna, mozda nekad probam, puno stvari koje ranije nisam mogla da smislim sada volim :)

    ReplyDelete
  2. Predivna fotografija !!!
    Moji nisu ljubitelji svjeze ribe,dok je ja obozavam i to bas losos,tako da ja losos prije nego stavim na salatu,ostavim 5 minuta u dresingu,da ga limun malo "obradi',pa ga tek tada slozim i ostatak dresinga prelijem preko salate !!!
    Ovo je predivno !!!!

    ReplyDelete
  3. losos mi je najdraža riba, ali nisam ga još sirovog jela...moram probati jer salata izgleda fenomenalno, a fotke su nadprosečne ;)

    ReplyDelete
  4. Predivno izgledaju1Deluje izuzetno osvezavajuće!!!

    ReplyDelete
  5. Previdno izgleja! Super salata!

    ReplyDelete
  6. prelijepo. ovakve salate me obaraju s nogu, bas ih volim i uzivam u njima.
    slike su fantasticne.

    ReplyDelete
  7. Fenomenalna je i ja volim lososa :)))

    ReplyDelete
  8. I ja naravno volim losos. Volim ga u svakom obliku pa čak i sirovog tako da bi se u ovakvoj salati mogal udaviti. Riga (rikula) mi je najdraža zelena salata tako da je ovo ko pogođeno za moj ukus.
    Moram se složiti i s ostalim komentarima po pitanju fotki ali ti već znaš da sam ja tvoj veliki fan! ;)

    ReplyDelete
  9. Salata izgleda sjajno, ali ja i losos nikako na zelenu granu. Dala sam mu već puno šansi ali ništa od toga :))

    Predivno si uslikala i izaranžirala. Baš dođe čovjeku da zagrize ekran.. :)

    ps
    tata je za sad dobro.hodočastimo po doktorima. znaš kako je to u rh..

    ReplyDelete
  10. Izgleda zaista predivno. Ne znam zašto se losos ne nalazi češće u mojoj kuhinji jer nam je ta ribica fina.

    ReplyDelete
  11. baš mi se sviđa ova salatica! i jako mi je drago vidjeti ove "slane" recepte na tvom blogu :) fotke su mi odlične, čak su nekako drugačije od ostalih, ali apsolutno fantastične :)

    ReplyDelete
  12. a propos ovog posta imam reci tri stvari:
    a) obozavam i rikulu i losos i cini mi se da bi mi ova salata jako pasala
    b) prekrasna ti je ova bakrena stvarčica u kojoj se nalazi salata
    c) fotke kao iz časopisa
    sve u svemu - baš po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Jesu fotke rezultat onog novog... kaj si pričala?

    e, toliko fantastično izgledaju da nemam riječi

    ReplyDelete
  15. Krasan recept!
    Mi smo svojedobno dok je Timna bila mala jeli prilično svježeg lososa, jer joj je bilo fino, onda kako se nekako zasitila valjda, pomalo smo prestali i sad već dugo nismo i odlično si me sjetila da bi mogli probati ponovo ponešto.
    Fotke odlične!

    ReplyDelete
  16. mmmmm, koja fina salata...., meni je sasvim jasno kada kažeš da bi je mogla svaki dan jesti, i ja bih :) . Zbilja odlična kombinacija sa lososom. Uz to jako lijepo izgleda , posebice na tvojim savršenim fotkama, bravo !!

    ReplyDelete
  17. Jasenka imam nagrada za teb :) Celuvki!

    ReplyDelete