Friday, May 22, 2009

Awards!!!!

Malo se nakupilo nagradica i vrijeme je da ih proslijedim na slijedeće blogove. Pravila znate, dakle, okačite nagradu na svoj blog s linkom onoga tko vas je nagradio i dalje proslijedite na 8 blogova. Nagradu Blogger Oscar koju sam dobila od Mikkey- thank you Mikkey:) sa bloga My cooking creations dodjeljujem:


Moniki sa bloga Sweet Sensation
Maslinka
Vali voli torte
NLO
Nina` s recipes
Da mi je nešto slatko
Marigold
Recepti iz moje bilježnice

Slijedeća je nagrada You are super duper chef!! od Nine sa bloga Nina`s Recipes, thank you Nina:) koju proslijedite na 7 blogova, a ja ju dodjeljujem blogovima:


Volim kuhati
U mojoj kuhinji 2
Recepti iz moje bilježnice
Palachinka
My cooking creations
Jubistacha
Cooks and bakes


Premiul de creativitate koju mi je dodijelila Nina sa bloga Nina`s Recipes, thank you Nina:)ide slijedećim blogovima, a vi ju proslijedite na slijedecih 7 blogova:

Volim kuhati
Voće i povrće
Sweet Sensation
NLO
Maslinka
Marigold
My cooking creations

I još jedna od Mikkey sa bloga My cooking creations - thank you Mikkey:) koju proslijedite na 8 blogova:


Vrtaljica
Voće i povrće
Recepti iz moje bilježnice
Nina`s recipes
Grne
Delizie del palato
Cookmania
Jubistacha

Čestitke svima!!!











16 comments:

  1. hvala ti veliko draga moja bas si me obradovala :)))

    ReplyDelete
  2. ajmee kako su štosne!!! Hvala ti puno! :DD

    ReplyDelete
  3. Hi sweetie, thank you very much!
    XO

    ReplyDelete
  4. Thankyou for thinking of me!

    ReplyDelete
  5. Thank you so much my dear!Kisses!

    ReplyDelete
  6. hvala ti puno na nagradama... počešćena sam kad dolaze od kulinarkog genijalca kao što si ti :)

    ReplyDelete
  7. hvala na nagradi, cim uhvatim malo vremena prosljedit cu i ja :)

    ReplyDelete
  8. hvala draga, bas je to lijepo od tebe!!!! :) oprosti sto tek sad odgovaram, ali nije me bilo neko vrijeme

    ReplyDelete
  9. Puno ti hvala na nagradi baš si me ugodno iznenadila! :)

    ReplyDelete
  10. ja tek sam vidim nagrade :) hvala ti koka! cmok!

    ReplyDelete