Friday, May 15, 2009

FBI rukavice: Sweet Sensation

Ovo je moje prvo sudjelovanje u ovoj igri pod nazivom FBI rukavice, koju je osmislila Maja sa bloga Cooks and Bakes, a neizmjerno mi je drago da sam igru započela s isprobavanjem baš Monikinih recepata sa bloga Sweet Sensation. Dosta njenih recepata koji nisu na blogu sam i prije isprobala, pa da sad ne kompliciram stvar, neću ih navoditi. Uglavnom sve što sam do sada isprobala bilo je (malo je reći) savršeno, fino i ukusno i žao mi je što još neke stvari nisam stigla isprobati koje sam namjeravala, što ne znači da neću, bez obzira što više neće biti pod našim budnim okom na kraju ovog mjeseca. Eto, Monika prvo me je oduševila tvoja fantastična kuhinja, pa još savršenije i prelijepe slike, tvoje oko za lijepo i šećer na kraju, oduševila si me ti kad sam te upoznala!

Pa krenimo, prvi na redu je bio Čokoladni clafoutis s jagodama. Ovaj jednostavni i brzi desert me je oduševio, toliko da sam ga radila tri dana za redom i to duplu dozu:) Idealno je rješenje za onog tko uvijek mora poslije ručka pojesti nešto slatko, a baš ništa nema u hladnjaku. Idealno je i zbog toga jer se može kombinirati sa bilo kojim svježim ili suhim voćem. Dakle, posptupak je prošao bez ikakvih problema i sve je teklo po planu:)

Zatim slijedi sve popularniji Nougat namaz iz kućne radinosti. Ja sam prezadovoljna i jedina izmjena koju sam napravila jest ta da sam smanjila količinu maslaca, i lješnjake sam samljela na grubo, jer volim osjetiti krckavost orašastih plodova u bilo čemu. Namaz je preukusan i nikakvih problema tokom izrade nije bilo.

Krem juha od mrkve je oduševila mog dragog i mene naravno, jer smo ljubitelji ljute i začinjene hrane, a ova juha je pun pogodak i uvjerena sam da ću je često kuhati. Zanimljivo je to da uopće nema onaj tipičan mrkvasti okus i to je ono što me je najviše privuklo. Ništa nije trebalo niti dodavati niti oduzimati, savršeno ukusna upravo takva kakva je.

Lemon cheesecake je bio slijedeći na redu. Često pravim cheesecake i moram priznati da je ovaj jedan od boljih koji sam probala. Jednostavna izrada, savršen rezultat, sve je išlo kao podmazano, a gosti su bili zadovoljni. Ja sam smanjila količinu maslaca u podlozi za duplo i nisam stavila med jer su krekeri koje sam koristila već imali u sebi med. Ostalo sve je identično receptu.

I zadnji isprobani recept je Zapečena piletina s limunom, sve ono što je Monika rekla u uvodu recepta stoji i onaj tko voli limun ovo će voljeti definitivno. Ja ga obožavam i ovo jelo je kao stvoreno za mene, a ni moji dečki se nisu ništa bunili.

Eto, uživali smo u svakom isprobanom receptu, i bit će ih još puno, puno....

11 comments:

  1. Draga moja, odusevile su me fotke. Sve izgleda savrseno :)

    ReplyDelete
  2. draga moja, sve izgleda savršeno! prekrasno si sve pripremila (u što nisam ni sumnjala) i jako mi je drago da je sve teklo po planu i da vam se sve toliko svidjelo :) fotke su stvarno fenomenalne, pogotovo ova sa cheesecakeom...ma nemam riječi...baš sam sretna :) ljubac!

    ReplyDelete
  3. vau... fotke su ti savrsene i sve si tako lepo, lepo prelepo napravila...super :)

    ReplyDelete
  4. stvarno sve izgleda odlično! i ti si bila vrijedna:)) svaka čast!

    ReplyDelete
  5. Stvarno si bila vrijedna, odlično!

    ReplyDelete
  6. Dear Jasenka, I have a award for you in my blog. Please come to take it! Kisses!

    ReplyDelete
  7. Prekrasno, predivne fotke i njami hrana!

    ReplyDelete
  8. ja sam jedna od onih koji moraju poslije ručka uvijek nešto slatko uzeti, dakle ne preostaje mi ništa drugo nego probato clafoutis :) sve ti je super ispalo, fotke su prekrasne, a juha od mrkve mi je nekako promakla, ali to moram nadoknaditi :)

    ReplyDelete
  9. bila si jako vrijedna, fotke su ti divne

    ReplyDelete
  10. Fantasticno sve, sve, ma bas sve !!!!!

    ReplyDelete