Sunday, March 15, 2009

Čokoladna šnita sa šarenim bonbonima


Recept je iz Zlatne knjige čokolade, jedan od rijetkih koji je uspio od pocetka do kraja prema receptu...Kako sam samo bila sretna kad sam dobilu knjigu od jedne moje drage prijateljice. Cijena i izgled knjige obećavali su brda i doline, a toliko se ljudi razočaralo....Ja sam iz nje izvukla najbolje i još uvijek izvlačim....


Potrebni su Vam slijedeći sastojci:
300 g bijelog brašna
125 g čokoladnih kapljica
50 g obojenih čokoladnih konfeta (M&M bomboni)
50 g mljevenih pekan oraha
1 žlicica sode bikarbone
125 g maslaca
70 g šećera
100 g smeđeg šećera
1 jaje
pola žlicice esencije vanilije
pola žlicice soli



Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva. Okrugli kalup 23 cm prekrijte papirom za pecenje. Izmješajte brašno, sodu i sol. U drugoj posudi pjenasto izmješajten maslac i obje vrste šecera. Blago mješajuci dodajte jaje i vaniliju, brašno i orahe (to sam jos uvijek s mikserom miješala), i na kraju umiješajte žlicom cokoladne kapljice i bombone. Smjesa će biti jako gusta i čvrsta, pa ju rukama utisnite u kalup i poravnajte. Ja sam još dodala nekoliko bombona gore i utisnula ih u tijesto. Pecite 12 do 15 minuta dok površina blago ne požuti. Kad se ispeče, ostavite kolač u kalupu da se dobro ohladi, te režite na kriške.

3 comments:

  1. predivno izgleda... ja ove bombonice poredjala po nekim muffinima (inspirisana bas ovim slikama) i one se nekako otopile i sve mi zabrljale... kako su tebi ostale ovako predivne...

    ReplyDelete
  2. pa ne znam, bas cudno, oni su jako tvrdi, ne bi se trebali otopiti...jesi koristila bas m@m?

    ReplyDelete
  3. da bas njih... ma ta farba i to se onako rastopilo kako su muffini rasli i na kraju nije bas lepo izgledalo ali je bilo preukusno ;)

    ReplyDelete