Thursday, March 19, 2009

Rum čokoladni keksići


Jako volim kombinirati sastojke u keksićima, a rezulat ovih me je oduševio...Obožavam miris i okus ruma, još ako je i čokolada u kombinaciji....Dakle potreni su vam slijedeći sastojci za cca 40 keksića:

100 g tamne čokolade
300 g brašna
1 žličica sode bikarbone
pola žličice praška za pecivo
100 g maslaca
200 g šećera
2 jaja
2 žlice ruma

Dekoracija
šećer u prahu
rum

Čokoladu otopite na pari i ostavite da se ohladi.Brašno prosijte s praškom za pecivo i sodom.
Maslac pjenasto izmiksajte, pa mu dodajte šećer, zatim rum, dobro promiješajte i umiješajte
ohlađenu čokoladu.Dodajte jedno po jedno jaje i zatim po malo smjesu sa brašnom.
Sve skupa dobro izmiksajte, dobiti ćete ljepljivu smjesu, zamotajte je u prozirnu foliju i stavite u hladnjak na pola sata.

Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva, pleh obložite pek papirom.
Od tijesta radite malo kuglice (sasvim malo pobrašnite ruke) koje pritisnete izmedu dlanova kako bi dobili plosnate krugove, slažite ih na pleh, i ostavite malo razmaka između svake.
Pecite ih do 10 minuta (ovisno o pećnici), još moraju biti mekani kada ih izvadite.
Ako ih želite dekorirati, u posudu stavite šećer u prahu, kolicina po želji (ja sam pola dekorirala, pola sam ostavila bez dekoracije), i toliko ruma da dobijete gustu smjesu kojom ćete moci pisati u vrećici za zamrzavanje. Smjesa ne smije biti niti pregusta niti prerijetka.
Kad ste napravili dekoraciju, ostavite da se posuše.
Čuvajte ih u limenoj kutiji, a možete ih i zamrznuti.

8 comments:

  1. bozanstveni su... a tvoje osuncane fotke me obaraju s nogu...

    ReplyDelete
  2. slazem se s Maslinkom i moram priznati da su me tvoje fotke inspirirale da pocnem fotkati na svom balkonu gdje je bolje danje svijetlo...pozdravić :D

    ReplyDelete
  3. odusevljena sam, prefini su .. zahvaljujem na receptu

    ReplyDelete
  4. Sinoc sam ih pravila i bili su uzasni :( Testo je izgledalo kao fil za tortu, u cemu sam pogresila?

    ReplyDelete
  5. Ako ste se drzali recepta, onda ne bi tebalo biti greske, jer ih je dosta ljudi isprobalo na jednoj kulinarskoj stranici i nije bilo nikoga kome nisu uspjeli. Tijesto treba drzati obavezno u hladnjaku prije pecenja, jer je mekano pa d ase malo stvrdne. i obavezno upotrijebiti maslac, ne margarin...Bas mi je zao...

    ReplyDelete
  6. Koristila sam margarin, mozda je do toga :( A i mere sam merila na kasiku ne na grame. Ponovicu recept, jednom ce mi valjda uspeti :D

    ReplyDelete