Monday, March 16, 2009

Princeza


Ova princezica me oduševila kad sam je vidjela u jednoj američkoj knjizi recepata Look and cook, ja sam je malo izmijenila i bila je predodređena za Valentinovo....

Tijesto
100 g maslaca
250 ml vode
prstohvat soli
4 jaja
150 g brašna

Krema
400 ml slatkog vrhnja za šlag
250 g ocijeđenih višanja iz konzerve
2 šlag fixa
2 žlice šećera u prahu
1 Bourbon vanilin šećer
nekoliko višanja za ukras
šećer u prahu


U veću teflonsku posudu stavite vodu, sol i maslac da zavrije. Kad zavrije maknite sa vatre, dodajte brašno i jako miješajte kuhačom. Posudu vratite na laganu vatru i miješajte dok se smjesa ne počne odvajati od rubova i dna posude. Tada maknite sa vatre i ostavite da se ohladi.
Kad bude mlako, stavljajte jedno po jedno jaje, ali svako dobro umutiti u tijesto.
Smjesu stavite u slastičarsku vrećicu, i u plehu ili kalupu, koji želite staviti u pećnicu (ja sam
koristila silikonski kalup), ili samo na pek papiru radite krugove, odnosno pratite liniju kalupa kojeg izaberete ili linije koje ste iscrtali, počevši od ruba kalupa pa sve do unutrašnjosti, jedan sloj za drugim, s tim da sam uz obod radila deblji krug, a prema unutrašnjosti sve tanje, kako bi se tijesto sa strane izdiglo, a unutra gdje je niže tijesto ostala "rupa" za punjenje nadjeva.
Ako želite, možete puniti ravnomjerno, pa će cijelo tijesto biti iste debljine, i onda ga prerežete
vodoravno, napunite nadjevom i poklopite drugim tijestom, kao princezice, tako u biti izgleda original recepta.
Takodjer, ne morate koristiti nikakav kalup, nego na pek papiru iscrtajte oblik koji želite i
istisnite tijesto.


Meni je za ovaj srcoliki kalup bilo potrebno 3 "kruga", a promjer srca je 20 cm.
Pecite u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva cca 30 minuta ili više dok smjesa ne pozlatni i naraste. Ostavite da se dobro ohladi, a za to vrijeme pripremite kremu. Višnje dobro ocijedite. Slatko vrhnje dobro istucite, ako je potrebno stavite šlag fix. Na kraju dodajte šećer u prahu i vanilin šećer. Sve dobro promiješajte i lagano umiješajte višnje, ostavite nekoliko višanja za ukras. Nanesite na ohladeno tijesto i ukrasite, posipajte šecerom u prahu krajeve. Stavite u hladnjak da se rashladi na sat do dva.

U original receptu iz knjige Look and Cook se radi da se tijesto nakon hladjenja prereže vodoravno, ali onda smjesu nanesite ravnomjerno po cijelom kalupu.

No comments:

Post a Comment