Monday, March 16, 2009

Kotači


Opet jedni keksići iz ne tako zlatne knjige čokolade.....

Tijesto za cca 15 keksića

250 g brašna (ja sam stavila više)
1 žličica praška za pecivo
150 g maslaca
150 g smeđeg šecera
1 jaje
2 žličice arome ruma
1 žličica arome vanilje
60 g čokolade za kuhanje
2 vanilin šećera
4 žlice gorkog kakaa
1 žlica milijeka
sol



U posudi prosijte brašno, prašak za pecivo i prstohvat soli. Dodajte komadiće maslaca i izmješajte da dobijete grudastu smjesu (meni je smjesa skroz bila "vodena", pa sam dodala još brašna od oka, ali mislim da sam trebala još dodati jer kad sam valjala svijetlo tijesto, još uvijek je bilo premekano i na mjestima se razdvajalo, tako da obavezno stavite još brašna, može i nakon pola sata kad ga izvadite iz hladnjaka, pa vidite da li se je imalo stvrdnulo. Jaje lagano istucite i dodajte ga smjesi. Dodajte smeđi šećer i arome. Tijesto razdijelite na dva dijela, svaki zamotajte u prozirnu foliju i stavite na pola sata u hladnjak.

Na pari rastopite čokoladu, dodajte vanilin šećer, kakao i milijeko. Polovicu tijesta umiješajte u tu čokoladnu smjesu, oblikujte 23 cm dugu rolu i stavite je u hladnjak na pola sata.
Na pobrašnjenjoj podlozi razvaljajte svijetlo tijesto (mora biti čvršce kako bi bez problema urolali
čokoladno koje je jako čvrsto, zato gore navodim da obavezno još dodate brašna), i s njim ovijete
čokoladnu rolu. Rolu stavite u hladnjak na još pola sata.
Ugrijte pećnicu na 180 stupnjeva. Lim pokrijte papirom za pečenje. Rolu režite oštrim nožem (da ne potrga cokoladni dio) na 5mm široke kriške i rasporedite ih po limu.
Obavezno ostavite više razmaka, jer se šire pečenjem. Pecite 12 do 15 minuta, prenesite na rešetku i ostavite da se ohlade.

Recept je iz Zlatne knjige cokolade, jako su cokoladni i fini, ali je u receptu zaista napisano manje
brašna nego što treba ici, tako da budete oprezni, ali i sami cete vidjeti koliko brašna treba da bi tijesto bilo podatno i da bi se moglo valjati. Ovdje govorim da je potrebno malo više brašna u startu, i još malo kasnije samo za svijetlo tijesto, ja sam dodala samo u startu, ali kad budem radila drugi put obavezno cu još staviti i u svijetlo tijesto, jer na slici originala, cokoladni dio utone u svijetli dio.
Eh, da, kaže u receptu da ispadne 36 keksića, meni je ispalo duplo manje:))

1 comment: