Wednesday, March 18, 2009

Pavlova

"Any ballerina and Pavlova's dog would drool at the sight of this.... "


Savršena........jer niti jedan kolac se ne topi u ustima kao ona.

Kore
5 bjelanjaka
220 g šećera
pola žličice esencije vanilije
1 žličica octa


Nadjev
600 ml vrhnja za šlag
2 šlag fixa
300 do 400 g ili više voća po želji
1 žlica šećera u prahu
malo komadica badema za posipati


Pećnicu zagrijte na 140 stupnjeva.Na pek papiru iscrtajte 3 kruga promjera 18 cm, ja sam koristila dva pleha, na jednom sam iscrtala dva kruga, na drugom jedan krug.
Izmiksajte bjelanjke dok ne dobijete jako čvrstu smjesu i malo po malo dodavajte šecer, vaniliju i ocat, miksajte dok smjesa postane jednolična i čvrsta.Podijelite smjesu na tri kruga, malo poravnajte i sušite 60 minuta na 140 stupnjeva.Nakon 60 minuta, ugasite pećnicu i ostavite kore unutra da se još malo suše.Izvadite ih i ostavite nekoliko sati da se dobro prosuše. Oprezno ih maknite sa pek papira, ja sam koristila suprotnu oštricu od noža.




Vrhnje za šlag čvrsto istucite, ako koristite hoplu ili slično, nije potreban šlag fix, i ako koristite zaslađeni šlag ne morate stavljati šećer jer ce biti dovoljno slatko zbog kora.
Dakle, istučete šlag, dodate šlag fix i šećer ako je potrebno, stavite prvu koru na tanjur, na nju šlag, pa poslažite voće, stavite drugu koru, pa šlag i opet voće, i na zadnju koru stavite šlag i dekorirajte s voćem po želji.
Posipajte komadićima badema i stavite u hladnjak da se dobro rashladi.

No comments:

Post a Comment