Thursday, March 26, 2009

Karamele by maslinka - guvele:)


Kako sam samo bila sretna kad sam vidjela da maslinka ima recept za karamele, jer znam da onda nema greške, mada imam tri različita recepta iz tri različite knjige, izbor je pao naravno na ovaj i nisam pogriješila. Moj mališa obožava bombone svih vrsta, okusa, boja i količina:), uvijek će prije izabrati bombon nego čokoladu, a karamele obožava, mada sam mu ih tek nedavno počela davati. I napravili smo jučer GUVELE:), guvela je inače karamela u njegovom svijetu, ne znam zašto ne može izgovoriti karamela, jer rekla bih da je problem tipa Zagreb - Zabreg....i otkad je prvi put rekao guvela (pa smo se pitali satima što je guvela!!!) u našoj kući je karamela postala guvela....Niže dolje možete vidjeti zubni karton mog sina i male prstiće:) A dragoj maslinki se posebno zahvaljujemo za ove prefine guvele:)
Jedina izmjena je bila ta da sam umjesto meda stavila cornsyrup, i umjesto u pleh, stavila sam ih u silikonski kalup, da se ne mučim rezanjem i da budu približno svi isti, nisam baš spretna s nožem.
U iduću turu definitivno stavljam sitno mljevene lješnake, bademe i amaranth:)



10 comments:

  1. preslatke su i guvele i tvoj mališa!:D preštosan naziv za bombone ;D

    ReplyDelete
  2. čoveče kako si me obradovala... mali prstići i zubići su tako slatki i preslatki u kombinaciji sa ovim divnim guvelama :)...
    moram ih i ja opet praviti i to s amarantom naravno :)

    ReplyDelete
  3. odlicni su, vec me vilica boli:))
    hvala cure:)

    ReplyDelete
  4. Guvele prekrasno izgledaju. A tek zubići i prstići... :)

    ReplyDelete
  5. Predivne su,pogotovo mali Ian kao maneken!Predivan blod i svaka cast za fotke i recepte!

    ReplyDelete
  6. Kako su lepe!
    I moje dete bi ovo volelo, mogu da zamislim sta bi bilo kada bi ih napravila :)

    ReplyDelete
  7. Slikice govore sve.. predivno!

    ReplyDelete
  8. Jako lepo, i odlicna ideja da se naprave u malom kalupu za mafine! Pravila sam i ja jednom karamele neke i bas sam se namucila sa secenjem.

    ReplyDelete
  9. hvala vam, je puno je lakse, ne mora se niti uljiti, samo izvrnes i gotovo:)

    ReplyDelete