Wednesday, March 18, 2009

Čipkasti keksići


Iz Zlatne knjige...Ispali su i dobro s obzirom na recept:) U produžetku navodim sve nepravilnosti vezane uz recept.

za cca 25 kolačica, meni ispalo 15 tak
3 žlice maslaca
2 žlice smeđeg šećera
3 žlice kukuruznog sirupa
45 g brašna
2 žlice gorkog kakaa


Pećnicu ugrijte na 180 stupnjeva. Lim obložite papirom za pečenje. Maslac, šećer i kukuruzni sirup otopite na laganoj vatri, pa maknite. Brašno i kakao izmiješajte, i postepeno umiješajte u smjesu od maslaca i pustite 10 minuta da se ohladi.


Smjesu u lim stavljajte žlicom (manjom), ALI SU ZABORAVILI NAPOMENUTI DA NOŽEM PORAVNATE SMJESU DA BUDE SKROZ TANKA U OBLIK KRUGA, da vam prva tura ne bi izgledala kao cokoladni cips koji nije baš ravan. Ja sam po originalu radila samo sa dva tri keksica, pa ne liče na ništa. Ostavite dovoljno prostora jer smjesa dosta naraste (MENI NIJE NITI NARASLA NITI SE RAŠIRILA, DAKLE NIJE POTREBNO OSTAVLJATI PUNO MJESTA).Pecite oko 10 tak minuta da smjesa zakipi, vidjet ćete kako se rade rupice. Ostavite da se malo ohlade na plehu, pa ih vadite pažljivo iz lima i savijte oko valjka da se stvrdnu i budu savijeni.
Ja sam ih ostavila malo da se ohlade, ali ocito predugo, cca 2 minute, kad su se vec stvrdnuli pa ih nisam mogla saviti preko valjka, počeli su pucati. Trebalo bi ih u biti odmah saviti, samo malo sačekati, jer se brzo hlade i krhki su, a kad se ohlad jako su hrskavi i ukusni.

2 comments: