Wednesday, March 18, 2009

Tuc Tuc krekeri od sira


Ovi krekeri su prava senzacija... Toliko podsjećaju na Tuc Tuc krekere, da je sličnost upravo nevjerojatna...i ne možeš ih prestati jesti:)


Tijesto za cca 25 krekera
125 g bijelog brašna
pola čajne žličice crvene paprike u prahu
prstohvat soli
prtohvat papra
80 g maslaca
125 g naribane goude, ementalera i sl.
1 žumanjak
2 žlice limunovog soka
papar ili crvena paprika za posipanje
1 bjelanjak za premazivanje



Pećnicu zagrijte na 210 stupnjeva. Pleh obložite papirom za pečenje. Brašno, papar, sol i crvenu papriku promiješajte i stavite u multipraktik. Hladan maslac nasjeckajte nožem i stavite u brašno. Miksajte dok ne dobijete jednolične mrvice. Ubacite sir i opet promiješajte.

Dodajte žumanjak i limunov sok i miksajte dok vam multipraktik sam ne napravi grudu.
Od smjese oblikujte kuglu, zamotajte u plastičnu foliju i stavite u hladnjak na 20 tak minuta.
Ako ne koristite multipraktik, kad stavite narezani maslac, dobro ga izradite rukama sa brašnom da dobijte mrvice, dodajte sir, promiješajte, u sredinu stavite žumanjak i limunov sok i mijesite dok ne dobijete kompaktnu smjesu.


Tijesto izvaljajte što je moguce tanje, i sa cašom ili modlicom za keksice, ja sam koristila promjer 7 cm, vadite krugove i stavljajte ih na pleh. Možete raditi razne oblike, pa tako i štapiće. Svaki izbodite vilicom do dna, da vam se ne napuhnu, premažite bjelanjkom, po želji malo popaprite ili posipajte crvenom paprikom i pecite desetak minuta ili dok ne dobiju zlatno smeđu boju. Ostavite da se ohlade.

Po želji možete kombinirati zacine koje najviše volite kao npr. cešnjak u prahu, cayenne papar, mješavinu papra, chilli prah i slicno i naravno rezati oblike po želji.

4 comments:

  1. Divni su!
    Juce sam ih i ja pravila i stvarno im je tesko odoleti. Ukus je fantastican.

    ReplyDelete
  2. pravila sam ih u integralnoj varijanti... sliku nikako da stavim i zaista su posebni...:)

    ReplyDelete
  3. bas mi je drago, s veseljem ocekujem slikicu:)

    ReplyDelete