Thursday, March 19, 2009

Gratinirana palenta


Toliko volim palentu, puru, žgance da bih ju mogla svaki dan jesti, a obavezno je minimalno jednom ili dva puta na mom stolu...Jednostavna za pripremu, nudi puno mogućnosti i varijacija, a najviše što me veseli je to što je zdrava i hranjiva...Moj malac ju obožava s mlijekom za doručak, ja ju volim u svim kombinacijama. Za ovu kombinaciju potrebno Vam je slijedeće:

160 g palente
8 dl vode
2 dl mlijeka
sol
1 vrećica mozzarelle
vezica vlasca
2 do 3 žlice maslinovog ulja
svježe mljeveni papar



Zagrijte pećnicu na 200 stupnjeva. U posudu stavite palentu, vodu, mlijeko i sol i sve promiješajte. Stavite u pećnicu na 40 minuta, nakon cca 15tak minuta malo promiješajte. Mozzarellu narežite na komadiće, vlasac operite i sitno ga nasjeckajte. Ako koristite svježi sir, malom žličicom stavljajte hrpice po palenti. Nakon 40 minuta izvadite palentu, premažite je maslinovim uljem, poslažite mozzarellu, posipajte vlascem i svježe mljevenim paprom. Stavite u pećnicu na još 10 do 15 minuta. Ostavite da se malo ohladi prije serviranja.

Meni ovako pripremljena palenta može biti kao glavno jelo, predjelo, a možete je poslužiti i kao prilog mesu ili divljaci, uz zelenu salatu ili kao laganu veceru.



1 comment:

  1. Tko voli zgance.. ovaj profinjeni recept treba isprobati bar jednom... a kod mene je opet cestooo!

    ReplyDelete