Thursday, March 19, 2009

Kukuruzni prutići


Ne odustajem od Zlatne knjige...Za ove prutiće sam bila malo skeptična, jer nisam znala da li da zamijenim kukuruzno brašno s gustinom (loš prijevod knjige) ili ne. Pošto volim kukuruzno brašno, a i omjer bijelog i kukuruznog je sasvim pristojan, probala sam i nisam zažalila,mekani, ukusni i prhki, prekrasni keksići!

150 g bijelog brašna
75 g kukuruznog brašna
180 g maslaca
50 g šećera u prahu
pola žličice esencije vanilije
prstohvat soli


Glazura
60 g tamne čokolade za kuhanje
60 g bijele čokolade za kuhanje


Pećnicu ugrijte na 180 stupnjeva. Limove obložite papirom za pečenje. Izmiješajte obje vrste brašna i sol. U drugoj posudi pjenasti izmješajte maslac, šećer i vaniliju. Dodajte smjesu od brašna. Upotrijebite brizgalicu za kekse s 1 cm tuljcem (mada na njihovoj slici izgleda da su koristili 2 do 3 cm) i oblikujte 8 cm duge prutiće (preporučujem da upotrijebite širu brizgalicu da budu malo deblji jer su poprilicno prhki, pa da nemate problema sa pucanjem).
Prutiće razmaknite 5 cm jedan od drugog (nema potrebe jer nista ne narastu niti se prosire). Pecite 12 do 15 minuta da postanu tvrdi i blago požute sa strane (ja sam ih pekla duplo manje). Kekse stavite na rešetku da se ohlade. Otopite na pari bijelu i tamnu čokoladu. Ulijte ih u vrećicu za zamrzavanje i odrežite mali vrh na svakoj. Ukrasite i ostavite da se čokolada stvrdne.


Keksici su stvarno jako ukusni i doslovno se tope u ustima.
Ako koristite širu brizgalicu, pecite ih kako piše u receptu, a ako koristite kao ja, da su tanki kao štapići, trebat će vam duplo manje vremena.
U receptu piše da ih ispadne 20 s brizgalicom od 1 cm, meni ih je ispalo, cini mi se duplo više. Sa ovom smjesom možete raditi razne oblike, i ukrašavati ih po zelji.



1 comment: