Saturday, March 21, 2009

Tijesto za raviole


Ovo tijesto za raviole osvojilo me na prvi pogled zbog maslinovog ulja:) Toliko je lako raditi s njim, a rezulat je fantastičan. Recept je s Coolinarike, od drage Ruže123 kojoj zahvaljujem što je recept podijelila s nama.





Raviole sam punila ribanom gaudom i Philadelphiom od začinskog bilja, kratko prokuhala i poslužila sa preljevom od vrhnja za kuhanje i kiselog vrhnja i dobro sve popaprila.

Od istog tijesta sam kroz mašinu napravila široke rezance koje ću upotrijebiti za paštu.

2 comments:

  1. Stvarno si ih divno napravila. Svi su apsolutno jednaki. Ja ih uvek pravim po Brankinom receptu, ali je sada i mene ovo zaintrigiralo sa maslinovim uljem. Deluju jako mekano i fino.

    ReplyDelete
  2. obavezno probaj, ja ti maslinovo trpam gdje stignem:) hvala ti!

    ReplyDelete