Monday, March 30, 2009

Slatki zalogajčići


Naizgled obični keksići, ali kad ih zagrizete više nisu tako obični. Oni su slatki, prhki i mekani, a slatko iznenađenje unutra birate po želji. Potrebni su vam slijedeći sastojci:

250 g brašna
150 g šećera
150 g maslaca
1 jaje
na vrh čajne žlicice praška za pecivo
prstohvat soli
marmelada okusa po želji (ja sam stavila od jagode)


Brašno prosijte s praškom za pecivo i malo soli. Maslac pjenasto izradite mikserom, dodajte mu šećer i sve dobro još izmiksajte. Dodajte jaje, promiješajte i malo po malo dodavajte brašno, cijelo vrijeme miksajuci. Tijesto oblikujte u kuglu i stavite u hladnjak na pola sata. Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva. Pleh obložite pek papirom. Tijesto raspodijelite na dva jednaka dijela, svaki razvaljajte na pobrašnjenoj površini u oblik pravokutnika ili kocke, kako vam je lakše, na debljinu maksimalno 0,5 cm.

Jedno tijesto premažite tankim slojem marmelade po želji, poklopite drugim tijestom i oštrim
nožem režite željene oblike. Možete vaditi i modlicom,ali onda ce vam tijesto koje ostane nakon rezanja modlicom biti neiskoristivo jer je vec premezano marmeladom. Slažite ih na pleh, nije potrebno raditi veliki razmak i pecite cca 10 minuta, odnosno dok ne počnu
dobivati zlaćanu boju (ne smiju potamniti, moraju ostati svjetli). Ostavite da se ohlade, posipajte šećerom u prahu i pospremite u limenu kutijicu.
Marmeladu birajte po želji, samo pazite da sloj koji mažete ne bude predebeo, jer bi u toku pecenja mogao iscuriti van.


13 comments:

  1. izgledaju pre, prefino!! Tako nježno, prhko!! zadivljena sam!!!

    ReplyDelete
  2. ma prepredivni su ti ovi keksi..a što volim ove tvoje kutijice... još su sa cvijećem :D

    ReplyDelete
  3. Predivni, njezni i vjerujem posebno fini keksici.. jedva cekam da ih napravim.. slikice posebne!

    ReplyDelete
  4. kao da mogu osjetiti koliko su prhki i kako se tope u ustima:) izvrsni su:))

    ReplyDelete
  5. Ovo je stvarno prekrasno. Nevjerojatno mekano i prhko djeluje. :)

    ReplyDelete
  6. svaki put me iznova odusevis... prelepo...

    ReplyDelete
  7. Ma, ovo mi izgleda savršeno, samo što bih ja odmah radila duplu mjeru!

    ReplyDelete
  8. Eh kada bi meni poslala tu divnu slatku kutijicu sa keksom!

    ReplyDelete
  9. Baš su zgodni:) I baš su za mene, ne volim raditi sitne kolačiće koje moram izrezivati raznim "neobičnim" kalupićima jer me izluđuju svi oni komadići tijesta koji pritom ostaju. Zato volim pravokutnike, kvadratiće, trokute:)

    ReplyDelete
  10. hvala vam:)
    Vera:))
    Sanela, u pravu si:))

    ReplyDelete