Monday, March 16, 2009

Keksići za dobro jutro


Ovi su se keksići poprilično udomaćili u našoj kući....

Tijesto za cca 30 -tak keksića
200 g brašna
30 g gorkog kakaa u prahu
prstohvat soli
150 g maslaca
150 g šećera
50 g smeđeg šećera
1 jaje
1 velika žlice kave u granulama


Dekoracija
kapljice od bijele cokolade ili 60 g bijele cokolade (otopiti na pari)

Brašno, kakao i sol promiješajte. Maslac pjenasto izmiksajte pa mu dodajte obje vrste šećera. Umiksajte jaje i kavu. Sve promiješajte, pa dodavajte žlicu po žlicu smjese sa brašnom i sve dobro promiješajte (izmiksajte).
Tijesto oblikujte u kuglu, podijelite na dva dijela i stavite u hladnjak na pola sata. Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva, pleh obložite pek papirom. Ruke malo pobrašnite, rukama uzimajte grudice smjese i oblikujte prutiće. Napravite malo razmaka medu keksićima jer će se samo malo raširiti.



Ako imate bijelih kapljica poslažite po 3 do 4 kapljice uzduž prutića, a ako nemate, otopite bijelu čokoladu na pari, stavite ju u vrećicu za zamrzavanje i ukrasite prutiće po želji, nakon što se ohlade. Pecite ih cca 7 - 10 minuta, pazite da se ne prepeku. Premjestite ih na rešetku da se skroz ohlade i pohranite u limenu kutiju.

Ja sam od pola smjese napravila prutice sa kapljicama, a od pola sam rezala kockice sa kotacicem za raviole i ukrasila ih otopljenom bijelom čokoladom.


Možete koristiti kavu bez kofeina i sa kofeinom. Ja sam radila cijelu turu sa kavom bez kofeina.

2 comments:

  1. Sinoć sam ih napravila, danas ih nema!:)
    Dakle, ponavljam recept, merkam još neke i šaljem gomilu čestitki za blog!

    ReplyDelete
  2. Hvala puno Iva, jako mi je drago da su ti se svidjeli:)

    ReplyDelete